Training Online Marketing (TOM)
marcel g buijs

Marcel G. Buijs

Strategie

Wat is de overeenkomst tussen HelloFresh, Airbnb, Uber en Getir? Al deze bedrijven hebben een slimme digital strategie bedacht en uitgerold. En met succes! We gaan de succesverhalen van deze en andere bedrijven ontrafelen. Wat zijn de kenmerken van hun succes en wat kunnen we hiervan leren? Deze mindset gaan we gebruiken bij het ontwikkelen van een slimme digital strategie voor jouw bedrijf.

Mijn naam is Marcel G. Buijs
trainer strategie

René Greve

SEO

Met bijna 20 jaar ervaring als SEO marketeer ben ik waarschijnlijk de meest ervaren man. In de praktijk heb ik geleerd wat werkt en wat niet.
Ook heb ik alle SEO veranderingen meegemaakt in de tijd door Google updates. Denk aan de Pinguin update van Google. We gaan op dag 2 van de training online marketing onder andere aan het werk met zoekwoordenonderzoek, technische SEO, linkbuilding en content optimalisatie. Ik ga je leren wat werkt in de SEO praktijk zoals ik dat ook toepas bij mijn klanten. Daar ga jij als deelnemer van de training online marketing veel voordeel van hebben.

Tom ter Horst

Tom ter Horst

Google Ads

Als Google Ads trainer hou ik ervan om mensen te enthousiasmeren met een praktische aanpak. Dat betekent dat we altijd werken vanuit de praktijksituatie van de klant en daar bereid ik me ook op voor. Met de kleine groepjes kan dat ook. De basis is natuurlijk de opzet van een goede Google Ads campagne maar ik ben er altijd op uit om die campagnes te blijven verbeteren. Dat ga ik je leren in de training Google Ads en mijn naam is Tom ter Horst.

Robbert Vrijbloed

Robbert Vrijbloed

Google Analytics

Mijn naam is Robbert Vrijbloed en al jaren werk ik in de wereld van online marketing. Opgeleid in de gastvrijheidssector en gewerkt in hotels. Online vindbaarheid en reputatie zijn voor hotels enorm belangrijk, hier heb ik de basis voor het online marketingvak geleerd.
Maar nu zijn gasten vervangen door klanten. Klanten waar ik graag mijn analytische kant voor inzet ook in een training als Google Analytics.

marc volder

Marc Volder

Social Media

Met mijn kennis en ervaring van Social Media help ik ondernemers verder. Van een strategisch plan opstellen en uitvoeren tot en met contentcreatie en webcare. Heel divers dus en daar voel ik me goed bij. Heb jij ambities om je Social Media naar een hoger plan te brengen, dan doe ik graag mee. Ik daag je uit om buiten de lijntjes te denken, met het resultaat voor ogen!

Mijn naam is Marc Volder
trainer Social Media.

Klanten

  • Logo-Holland-Casino
  • Logo-Reaal-Verzekeringen
  • UMCG-Logo
  • Logo-Volksbank
  • logo-budget-bike
  • Logo-2best
  • Logo-Autototaalglas
  • Logo-Mercy-Ships-Holland
  • Logo-Econnetic
  • Logo-Bmos
  • Logo-Greenport-Venlo
  • Logo-De-Bommel-Meubelen
  • Logo-HUKA-Fietsen
  • Logo-Kikx
  • Logo-Maas-Autogroep
  • Logo-Restaurant-Milu
  • Logo-Stopaq
  • Logo-Technotion
  • Logo-Waterland-Safari
  • Logo-Watertalent
  • Logo-WoonFriesland
  • Logo-Young-Digitals
  • Melchior-Mediations
  • Museum-Beeld-en-Geluid-logo
  • uwv-logo